Phone

Hasbro zdvojnásobuje hru Dungeons and Dragons

Hasbro zdvojnásobuje hru Dungeons and Dragons
Written by pocox3

25. februára 2022 Hasbro ( VLASTNÍ 1,70 % ) COO Chris Cocks sa stal generálnym riaditeľom spoločnosti.

Pred týmto dátumom pôsobil Cocks ako prezident spoločnosti očarujúceho biznisu Wizards of the Coast (WotC), divízie zodpovednej za také hity ako Dungeons & Dragons (D&D) a Magic: The Gathering (MtG). A s oboma divíziami odviedol fenomenálnu prácu. Len za posledné dva roky údaje od S&P Global Market Intelligence potvrdzujú, že WotC zvýšilo svoje príjmy o 72,5 % na 1,4 miliardy USD, čo je dvojnásobok celkového tempa rastu 36 % príjmov WotC. Hasbro. Celkovo tiež Hasbro zisky za dané obdobie vzrástol len o 17 %, ale zisky WotC vyleteli až o 85 %.

Znie teda WotC ako druh spoločnosti, ktorú by ste zdvojnásobili, ak vy boli generálnym riaditeľom Hasbro? Najmä ak ste boli osobne zodpovední za rast tejto divízie? Samozreme to je.

A ukázalo sa, že presne to robí Hasbro.

Vstup na výstavu Dungeons and Dragons na GenCon 2015.

Zdroj obrázka: foto autora.

Prehrajte 4D Digital D&D

Minulý mesiac, ak si spomínate, aktivista Hasbroho investora naliehala na spoločnosť, aby sa odčlenila a odpredala WotC s cieľom odomknúť akcionársku hodnotu akcií Hasbro. Hasbro odmietlo, a nielen to, ale minulý týždeň Hasbro oznámilo, že rozšíri svoju expozíciu Dungeons & Dragons kúpou D&D Beyond od svojej materskej spoločnosti Fandom a oficiálne prinesie D&D Beyond pod záštitu WotC.

Hráči populárnej hry na hranie rolí si možno mysleli, že D&D Beyond je už vlastníctvom Hasbro, ale nebolo to tak, namiesto toho je to dcérska spoločnosť Fandom a sub-sub-dcérska spoločnosť kapitálovej investície TPG Capital. D&D Beyond vybudovalo svoje podnikanie ako distribútor licencií na rôzne pravidlá WotC, herné mody a iné zdroje v „digitalizovanej“ forme a poskytovalo aj ďalšie online nástroje na hranie hry.

Ako sa ukázalo, tieto nástroje sa ukázali ako obzvlášť užitočné uprostred globálnej pandémie, ktorá nechala milióny ľudí pracovať a hrať sa z domu. Teraz, keď sa svet pomaly vracia do normálu, je logické predpokladať, že D&D Beyond po období hyperrastu spomaľuje – skutočnosť, ktorá mohla dať Hasbro príležitosť vyjednať dobrú cenu na získanie nehnuteľnosti. : len 146,3 milióna dolárov .

Prečo nakupovať od predajcu?

Prečo by Hasbro chcelo úplne vlastniť D&D Beyond? Za posledné štyri roky spoločnosť vysvetľuje, že D&D Beyond má:

  • Vyrástla na tím 80 dizajnérov.
  • Prilákal fanúšikovskú základňu 10 miliónov používateľov.
  • Prispel k miliónom odohraných kampaní.
  • Vytvára databázu miliónov znakov.

Všetky tieto čísla sú pôsobivé, no to posledné je možno najdôležitejšie.

Zvážte: Priblíženie viac ako 10 miliónov hráčov Dungeons & Dragons k spoločnosti prostredníctvom nástrojov, ktoré už interne používajú, môže pomôcť vybudovať lojalitu zákazníkov. Ale prinesenie miliónov postáv, ktoré títo používatelia strávili hodiny (dni, týždne a roky) vývojom a hraním a spájaním sa s tým všetkým, vytvára obrovské „utopené náklady“, z ktorých profituje Hasbro. Toto je pre hráčov silná demotivácia, aby neskôr prešli na inú sadu online nástrojov na hranie D&D.

A v skutočnosti o tom Hasbro hovorilo priamo a uistilo svojich zákazníkov, že „nemáme v úmysle prestať podporovať D&D Beyond. Nákupy, ktoré ste urobili, postavy, ktoré ste vytvorili, a kampane, ktoré ste vykonali, choď všade.” Všetok ten čas a úsilie budú žiť na serveroch WotC.

Čo to znamená v dolároch a centoch

Bola teda 146,3 milióna dolárov primeraná cena? Myslím si. Hoci na najzákladnejšej úrovni je D&D Beyond zadarmo, spoločnosť účtuje „úrovne“ služieb, ktoré stoja až 6 dolárov mesačne – 72 dolárov ročne, prípadne až 720 dolárov. miliónov na poli 10 miliónov zákazníkov. Presná výška príjmov, ktoré spoločnosť D&D Beyond skutočne získala, nebola zverejnená, ale spoločnosť Hasbro potvrdzuje, že „tantiémy, ktoré spoločnosti D&D Beyond zaplatila spoločnosť Hasbro „za právo predávať licencie nehnuteľnostiam spoločnosti Hasbro“, predstavovali významný príspevok k najrýchlejšie rastúcemu zdroju príjmov. stream pre DUNGEONS & DRAGONS.”

V budúcnosti si Hasbro môže ponechať všetky tieto peniaze. Bude mať schopnosť zvýšiť ceny a zarobiť ešte viac peňazí. A s internou technológiou D&D Beyond by Hasbro malo byť schopné duplikovať úspešnú platformu na podporu iných hier na hranie rolí, čo môže potenciálne vytvárať ešte viac príjmov.

Niet preto divu, že Hasbro dokázalo uistiť investorov, že nielenže platba 146,3 USD za akvizíciu D&D Beyond „nebude v roku 2022 podstatná pre výnosy a zisk na akciu“, ale bude „zrýchľovať zisk na akciu vo fiškálnom roku“. rok 2023“. a za.”

Vďaka tejto akvizícii má Hasbro potenciál dosiahnuť úroveň 20…a ešte viac.

Tento článok predstavuje názor autora, ktorý môže nesúhlasiť s „oficiálnym“ odporúčaním špičkovej poradenskej služby Motley Fool. Sme heterogénni! Spochybnenie tézy o investovaní – dokonca aj jednej z našich vlastných – nám všetkým pomáha kriticky premýšľať o investovaní a robiť rozhodnutia, ktoré nám pomôžu stať sa múdrejšími, šťastnejšími a bohatšími.

About the author

pocox3

poco lofya max founder of swahli afya and creater content I am from kenya in the north to the southern border of Tanzania in the south. kiSwahili or Kiswahili

Leave a Comment