Phone

5 exkluzívnych hier pre Nintendo Switch so sklamaním výkonu

These Nintendo Switch games might be great but stumble thanks to varying levels of performance problems (Images via Rising Star Games/Nintendo/Forever Entertainment)
Written by pocox3

Nintendo Switch je solídna technológia, aj keď je v tomto bode trochu zastaralá, najmä v porovnaní so súčasnými konzolami. Handheld nad svojou hmotnosťou disponuje úctyhodnými portami pre špičkové hranie. Dokonca aj exkluzívne produkty Nintendo priniesli na platformu vizuálne úžasné hry.

Vždy sa však nájdu výnimky. Od hier hrubou silou mimo Achillovej päty systému až po jednoducho zle navrhnuté, Switch má niekoľko exkluzívnych hier, ktoré nespĺňajú výkonnostné štandardy Nintenda.


Tieto exkluzívne produkty pre Nintendo Switch nie sú až také šnupavé

5) Shin Megami Tensei V

Toto môže niektorých prekvapiť, ale pohľad na technické zloženie hry veci vyjasní. Najnovším príspevkom ATLUS do hlavnej série JRPG inšpirovanej okultizmom Shin Megami Tensei je exkluzivita pre Nintendo Switch.

Z nejakého zvláštneho dôvodu sa tím rozhodol prejsť na hru z ruky na Unreal Engine 4 namiesto internej technológie, ktorú používali pre hry ako Persona 5 Royal a Catherine: Full Body. Hoci je možné upgradovať na Nintendo Switch, populárny engine Epic nikdy nenašiel pevnú základňu.

Mnoho hier UE4 končí na strane vecí pod 720p s niekedy trochu kolísavým výkonom. Nenechajte sa však pomýliť, Shin Megami Tensei 5 (alebo SMT5) je esteticky ohromujúca hra a využíva mnohé z najlepších vykresľovacích funkcií enginu na poskytnutie obrazu, ktorý prekoná všetko, čo vývojári doteraz urobili.

Vynikajúce osvetlenie, hustejšie prostredie, detailné modely postáv, kvalitná hĺbka ostrosti a ďalšie. Je teda škoda, že v režime z ruky sa vyskytujú nedostatky, ako je viditeľné vyskakovanie a nižšie limity rozlíšenia. Vzhľadom na použitie špičkového enginu je to pochopiteľné, no solídnych 30 FPS hra neznesie.

Zdá sa, že zaostáva okolo 28-29 FPS. Hoci vyzerajú úžasne, prestrihové scény môžu znížiť výkon do 20 sekúnd. Možno by to oprava mohla urobiť plynulejším?


4) Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order

Prvé dve hry Ultimate Alliance boli podceňované skvosty s malým, ale oddaným kultom. Je teda pochopiteľné, že mnohí fanúšikovia boli sklamaní z toho, že tretí vstup financovalo výhradne Nintendo.

Hra Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order, vyvinutý tímom Koei Tecmo’s Team Ninja, prináša ikonickú akciu prebitých dungeonov do novej éry. Kamene nekonečna sú ohrozené Thanosom a Black Order, takže naši superhrdinovia sa musia spojiť, aby ich zničili. Hráči ovládajú rôzne populárne postavy ako Iron Man, Deadpool, Spiderman a Star-Lord.

Zatiaľ čo boj je okázalý a zábavný, najmä jeho atraktívna estetika inšpirovaná komiksom, hra má určité technické problémy s vreckovým počítačom Nintendo. Dynamické rozlíšenie sa môže veľmi líšiť v rozsahu od 1080p do 720p.

To isté platí pre handheld s najnižšou hodnotou 540p. Skutočnosť, že hra stále nedokáže udržať uzamknutých 30 FPS a vypadáva snímky kvôli ťažkým alfa efektom, je sklamaním.


3) Remake House of the Dead

Veľmi očakávaný remake obľúbeného klasického hororu na prežitie s ručnými zbraňami z 90. rokov prekvapil mnohých, nielen kvôli úplne novému vstupu na Nintendo Switch, ale aj kvôli ohromujúcim výkonom.

Cieľom MegaPixel’s House of the Dead Remake je obnoviť ikonický originál SEGA tým, že ho prinesie do Unity Engine. Je to verná rekreácia 1:1 s novými vizuálmi a režimami, ktoré sú pohltené rovnakým písaním a hlasovým prejavom – ale nie je to všetko zábavné a krvavé.

Či už ide o režim kvality alebo režim výkonu, hra vyzerá mizerne – ako hra z ranej éry PS3. Samozrejme, na displeji je niekoľko elegantných efektov s dynamickým osvetlením, modernými prepracovaniami hranatých zombie a hustejším prostredím. Všetky však zaostávajú za inými vizuálne vynikajúcimi hrami na Nintendo Switch. Skutočnou šialenou šou je tu však výkon.

Hra sa zameriava na 60 FPS, ale nedokáže si to udržať konzistentne – dokonca ani v režime Performance, kde sú veci ako kvitnutie, osvetlenie, oklúzia okolia atď. dostať zásah alebo sú rezané.

Pointa je nasledovná: ako hra nedosiahla 60 konzistentne v hre s lineárnym, napísaným dizajnom? To je značná nevýhoda pre rýchly arkádový zážitok, kde je potrebná plynulá snímková frekvencia pre rýchle reflexy.


2) Warriors of Hyrule: Age of Calamity

Pôvodný Hyrule Warriors bol prekvapivým vstupom na Wii U v roku 2014. Pokračovanie vydané na Nintendo Switch v roku 2020 robí 180 a rozhodlo sa ísť v stopách Legend of Zelda: Breath of the Wild (alebo BOTW). Link a šampióni, ktorí pôsobia ako prequel k udalostiam vedúcim k BOTW, musia zastaviť Calamity Ganon, aby sa dostala k moci.

Hra je opäť inšpirovaná hack & slash titulmi Koei Tecmo’s Warriors. Hráči naraz čelia hordám nepriateľov. Je to silová fantázia. Vizuály si požičiavajú z uznávaného titulu Nintendo v otvorenom svete z roku 2017, rovnako ako mechaniky ako Burst Rush, Stasis a ďalšie.

Hráči môžu tiež ovládať rôzne postavy, vrátane šampiónov, strážcov a dokonca aj božských zvierat. Posledne menované sú bitky nad život, ktoré sa odohrávajú vo veľkom meradle s obrovskými strojmi veľkosti robotov, ktoré kosia hordy nepriateľov. Bohužiaľ sa to zdá byť pre Switch príliš veľa, pretože snímková frekvencia počas týchto horúcich chvíľ drasticky klesne na 10-15 FPS.

Producent série Legend of Zelda Eiji Aonuma má aktualizáciu plánu spustenia pokračovania The Legend of Zelda. #Zelda: Breath of the Wild. Prosim, pozri sa. https://t.co/7OhayhiuM9

Z hľadiska rozsahu a rozsahu to môže byť doteraz najambicióznejšia hra Warriors. Rozlíšenie môže tiež klesnúť pomerne nízko, najmä v režime z ruky, aby sa stabilizovala snímková frekvencia. Celkovo to vyzerá, že si odhryzli viac, ako dokázali požuť. Je zvláštne, že Nintendo dalo tomuto vydaniu zelenú napriek problémom s výkonom.

V súvislosti s tým sa pokračovanie BOTW chystá vydať budúci rok.


1) Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise

Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise funguje ako prequel a pokračovanie Deadly Premonition, kultového survival hororu z pohľadu tretej osoby z roku 2010. Tento vstup do Unity Engine 2020 stavia hráčov späť do kože Francisa Yorka Morgana. Tentoraz musí vyšetrovať vraždy vo fiktívnom meste Le Carré v Louisiane, pričom sa musí zaoberať nadprirodzenými udalosťami.

Z originálu si požičiava prvky, ako je prieskum v otvorenom svete, bojové a vyšetrovacie sekvencie. Potom ich zmieša s jedinečným sklonom režiséra Sweryho k šialenému rozprávaniu a písaniu inšpirovanému americkými médiami ako Twin Peaks a True Detective.

Výsledkom je, podobne ako v prequeli, pútavý zážitok zavalený neuveriteľne zlými technickými problémami. Snímková frekvencia v otvorenom svete klesá na desiatky vďaka únikom pamäte, starým vizuálom, ktoré ešte viac pokazila mŕtva mapa, zadrhávaniu sa kvôli problémom s kompiláciou shaderov a mizerným časom načítania. minúta – zoznam pokračuje.

Aj keď exkluzívne hry pre Nintendo Switch, ako je Luigi’s Mansion 3, dokážu spustiť natívne rozlíšenie 1080p pri 30 FPS uzamknuté a majú vizuálny vzhľad porovnateľný s filmom Pixar, neexistuje pre to žiadne ospravedlnenie. Vývojári netušili, čo robia, a hra nemala vyjsť v takom hroznom stave.

Pod tým sa môže skrývať pútavý a svojrázny príbeh, ale nezdá sa, že neporiadok tohto kalibru nestojí za tolerovať výkon vyvolávajúci bolesť hlavy. Je to ešte horšie ako ARK: Survival Evolved. Stručne povedané, táto hra je všetko, len nie požehnanie v prestrojení.


About the author

pocox3

poco lofya max founder of swahli afya and creater content I am from kenya in the north to the southern border of Tanzania in the south. kiSwahili or Kiswahili

Leave a Comment